POGOJI POSLOVANJA

Lastnik in upravitelj spletne trgovine je podjetje Sojer servis s.p.

Podplešivica 50

1357 Notranje Gorice

Gsm:041/220-707

E-pošta:info@servis-sojer.si  in prodaja@servis-sojer.si

Ident. št. za DDV: SI27618277

TRR: SI56 0440 3011 4302 066

Splošni pogoji spletne trgovine Servis Sojer s.p. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) Zakon o elektronskih komunikacija

S spletno trgovino www.servis-sojer.si ( v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja, podjetje Servis Sojer s.p. Podplešivica 50, 1357 Notranje Gorice, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Servis Sojer).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Servis Sojer s.p. pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Servis Sojer s.p. in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Servisa Sojer s.p.

Dostopnost informacij

 Servis Sojer s.p. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju Servis Sojer s.p.. (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  11. Cena v spletni trgovini so prikazana kot r.edne cene ali / in kot akcijske cena. Za vse kupce veljajo cene, ki so objavljene na spletni strani. Cene ki so na spletni strani veljajo tudi pri nakupu v trgovini. Cene veljajo za omejeno količino aparatov oziroma za posamezen artikel, za katerega je v opisu posebej opisan razlog znižanja cene ( poškodovan aparat, razstavni eksponat.. brez embalaže) Podroben opis opisan spodaj.
  1. Odprta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  1. Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  2. Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  3. Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  4. Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Naročilo
  • Naročilo Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Hrani se tudi na sedežu podjetja in lahko prejmete kopijo na podlagi pisne zahteve. Svojo zahtevo sporočite na naslov:Servis Sojer s.p. Podplešivica 50 1357 Notranje Gorice ali na e-naslov:prodaja@servis-sojer.si Sklenjena pogodba (oz. naročilo) bo shranjena pri podjetju še 6 mesecev po sklenitvi. V tem času je mogoč tudi dostop do pogodbe znotraj obratovalnega časa. Dobavitelj oziroma od njega pooblaščena dostavna služba si pridržujeta na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom zagotavljanja, da naročeno blago lahko izročimo pravemu naročniku.Kupec z oddajo naročila sprejema splošne pogoje poslovanja.
Način plačila

Podjetje Servis Sojer s.p. mogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu*;z nakazilom na račun  Servis sojer s.p. po ponudbi/predračunu**; s  BA Maestro kartico na sedežu podjetja.**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obedelave.
  • Na prevzemnem mestu Servisa Sojer s.p. je možno plačilo z gotovino, ali plačilni kartico BA maestro.
  • Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja, po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja ista cena.
Izdaja računa

 Servis Sojer s.p. priloži kupcu račun k paketu. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene 

Cene, v spletni trgovini Servisa sojer so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog. 

Kako oddati naročilo? 

Blago preko spletne trgovine naročite tako, da želeni izdelek dodate v košaro in izpolnite obrazec z zahtevanimi podatki. V kolikor želite drug naslov za dostavo izpolnite še obrazec za drugo naslov za dostavo. Dostava blaga naročenega preko spletne trgovine stane 6€ z ddv-jem in jo plača kupec. Možno je naročiti tudi odvoz  izrabljenega blaga..Pošta Slovenije Vam zaračuna še 1,05€ provizije ob prevzemu pakete, kar predstavlja provizija plačila položnice.

Kako stornirati ali spremeniti naročilo pred oddajo?

V kolikor želite spremeniti količino naročenih izdelkov pred oddajo naročilo je potrebno  izbirati pri okencu za količino znak puščica zgoraj za dodajanja količine ali puščica spodaj za odvzem količine. Pri spremembi količine je potrebno pritisniti gumb posodobi košarico. V kolikor pa želite stornirati celoten izdelek oziroma stornirati celotno naročilo, je potrebno izbrati rdeči križec pred nazivom izdelka na levi strani. Za stornacijo celotnega naročila izberite rdeči križec za vsak izdelek, ki ste ga izbrali. Kupec lahko vse spremembe pri naročilu ali stornaciji celotnega naročila javi na telefonsko številko 030/701 021 ter po elektronski pošti info@servis-sojer.si ali na prodaja@servis-sojer.si

 Postopek obveščanja o nakupu

 Kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Servis sojer s.p. naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Servis sojer s.p. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Servis sojer s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču, je Servis sojer s.p. izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Servis sojer s.p. Prek elektronske pošte Servis sojer s.p. kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Servis sojer s.p., ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Servis sojer s.p. ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Servis sojer s.p. naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve, naročilo kupca preneha veljati. Servis sojer s.p. ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Servis sojer s.p. nima na zalogi v lastnem skladišču.

 Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem 

Servis Sojer s.p. v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 030/701-031 ali 041/220-707 ali po e-mailu na naslov info@servis-sojer.si ali prodaja@servis-sojer.si Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

 Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo splošni pogoji, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina, pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu
  • s plačilno BA Maestro,*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Servisa Sojer s.p. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
  • Odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

 Ko vračate artikle prodajalcu morate priložiti dopis da odstopate od pogodbe ter obvezno priložite tudi kopijo računa.

  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Servis Sojer s.p. Podplešivica 50 1357 Notranje Gorice
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam je naveden na garancijskem listu.
  • Na TRR uporabnika ali z drugim plačilnim sredstvom v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek.
  • obrazec za vračilo artiklov 
Vračilo artikla za pravne osebe

 Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 030/701-021 ali nam pišete na prodaja@servis-sojer.si Z veseljem vam bomo odgovorili.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.Gospodinjske aparate blagovne znameke Bosch dostavljamo z dostavno službo Pfeifer, ki je uradni prevoznik skupine B/S/H Hišni aparati.

 Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

 Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@servis.sojer.si   ali prodaja@servis-sojer.si

Obrazec za odstop od pogodbe

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca:Servis Sojer s.p. Podplešivica 50 1357 Notranje Gorice ali ga osebno prinese v poslovne  prostore in sedež podjetja. Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede  z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma na način, kot ga je izvedel kupec pri oddaji naročila.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

 Garancija

 Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla.

 Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? 

Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla? 

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. 

Kako se stvarno napako uveljavi? 

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

  1. člen

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–       odpravi napako na blagu ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–       vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

  1. člen

Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

–       odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali

–       vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali

–       ponovno opravi storitev ali

–       vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

  1. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Servis Sojer s.p. Podplešivica 50 1357 Notranje Gorice. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Servis Sojer s.p. in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

 Dostava

Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk prodajalca je Pošta Slovenije ter podjetje Pfeifer,  vendar si Servis Sojer s.p. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.

Način in strošek dostave in obdelava naročila. 

Poštnina za naročilo oddano preko spletne strani Servis sojer s.p. znaša 6 €. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije ter podjetje Pfeifer, Prihova 21, 3331 Nazarje, Slovenija (za Bosch gospodinjske aparate), ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem centralnem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem Pošte Slovenije.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,05 € kot provizija za plačilo položnice.

 Naročeno blago lahko tudi brezplačno osebno prevzamete na naslovu Servis Sojer s.p Podplešivica 50, 1357 Notranje Gorice. Prevzem je možen od ponedeljka do petka med 8:00 in 16:00 uro.

Pošta Slovenije ter podjetje Pfeifer Prihova 21, 3331 Nazarje, Slovenija dostavlja naročeno blago na katerikoli naslov v Sloveniji. Naslov za dostavo je lahko tudi služben naslov.  Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

 Prevoz starega aparata pri nakupu bele tehnike 

Pri nakupu novega aparata bele tehnike (oddelek Gospodinjski aparati) vam s Pošto Slovenije ter podjetjem podjetjem Pfeifer ponujamo tudi možnost prevoza starega aparata – zamenjate pralni stroj, starega odpelje naša dostavna služba. Našo podjetje skrbi za okolje na vsakem koraku in tudi tu moramo vsi nositi del odgovornosti, s tem pa osveščati svojo okolico.

Nov aparat vam dostavimo do vrat stanovanja in poskrbimo za prevoz starega. Ta mora biti primerno pripravljen (odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli, izpraznjena voda,…).

Prevoz je plačljiva storitev (10 EUR),ki jo lahko navedete pod opombe pri oddaji naročila. Na naročilu ta strošek ni viden. Strošek odvoza starega blaga bo označen na poštni sprejemnici in računu,ki ga boste prejeli pri dostavi blaga.

 Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

 Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na vseh naših prevzemnih mestih. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).

 Varnost osebnih podatkov

Servis Sojer s.p. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

Servis Sojer s.p. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Servis Sojer s.p.  za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, in arhiv komunikacije z Servisom Sojer s.p.

Servis Sojer s.p. navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 Komunikacija

 Servis Sojer s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila Servis sojer s.p. bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj Servis Sojer s.p. bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Servis Sojer s.p. izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila Servis Sojer s.p. bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Omejitev odgovornosti 

Servis Sojer s.p.. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Servis Sojer s.p. ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Servis Sojer s.p. kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Servis Sojer s.p. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.

Servis Sojer s.p. nima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Servis Sojer s.p. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Servis Sojer s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Servis Sojer s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Servis Sojer s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 030/701-021 ali po elektronski pošti na info@servis-sojer.si  ter prodaja@servis-sojer.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova.  Postopek pritožbe je zaupen.

Servis Sojer s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Servis Sojer s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 Izvensodno reševanje potrošniških sporov 

Skladno z zakonskimi normativi Servis Sojer s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Platforma za spletno reševanje sporov: spletno reševanje sporov

Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP)

Povezava do spletne strani – Pravno informacijski sistem NEPOŠTENA POSLOVNA PRAKSA

Pogoji veljajo od 15.11. 2021